HOME | KONTAKTY

www.FFT-IVECOMagirus.cz

IVECO MAGIRUS > Historie

IVECO MAGIRUS
Historie

1864  

Založení firmy Conradem Dietrichem Magirem

1872  

2-kolový výsuvný žebřík, volně stojící  „Ulmský žebřík"

1892  

První žebřík tažený koňským spřežením 25 m

1904 

První pojízdná parní stříkačka

1916

První automobilový žebřík s plně automatickým pohonem

1917  

Zahájena produkce nákladních vozů Magirus

1931  

První ocelová žebříková sada na automobilovém žebříku

1936  

Spojení s výrobcem motorů Humboldt-Deutz Motorenfabrik 

1951

Postaven nejvyšší automobilový žebřík na světě 52m

1953

První automobilový žebřík s hydraulickým pohonem

  

První parní automobilový žebřík Magirus

 

1967  

První podvozky s předním řízením

1971  

První technický automobil pro zásah na kolejích

1972  

První velký hasičský letištní speciál

1980  

První automobilový žebřík ve sníženém provedení

1986  

První počítačem řízený automobilový žebřík

1987  

Převzetí výrobního závodu Bachert ve Weisweilu

1992  

Iveco Mezzi Speciali, Brescia, Itálie

1993  

Zavedení podvozků »Eurofire«

1994  

První automobilový žebřík se sklopným kloubovým ramenem DLK 23-12 GL CC

1996  

Převzetí produkce malých požárních vozidel v Görlitzu

1997  

Lohr-Magirus Graz/Rakousko

2000  

První automobilový žebřík se stabilizací rozhoupávání (Computer Stabilized)

2007

Představení nové generace požární nástavby AluFire3

2010

Představení novinek: M 60 L - nejvyšší automobilový žebřík na světě, M 33 P - automobilová plošina, M 32 L-AT, SuperDragon2 a MultiStar2 na veletrhu Interschutz v Lipsku



Copyright (c) 2012 www.FFT-IVECOMagirus.cz | tisk | Kontakty | Top