1967
|
První podvozky s předním řízením
|
1971
|
První technický automobil pro zásah na kolejích
|
1972
|
První velký hasičský letištní speciál
|
1980
|
První automobilový žebřík ve sníženém provedení
|
1986
|
První počítačem řízený automobilový žebřík
|
1987
|
Převzetí výrobního závodu Bachert ve Weisweilu
|
1992
|
Iveco Mezzi Speciali, Brescia, Itálie
|
1993
|
Zavedení podvozků »Eurofire«
|
1994
|
První automobilový žebřík se sklopným kloubovým ramenem DLK 23-12 GL CC
|
1996
|
Převzetí produkce malých požárních vozidel v Görlitzu
|
1997
|
Lohr-Magirus Graz/Rakousko
|
2000
|
První automobilový žebřík se stabilizací rozhoupávání (Computer Stabilized)
|
2007
|
Představení nové generace požární nástavby AluFire3
|
2010
|
Představení novinek: M 60 L - nejvyšší automobilový žebřík na světě, M 33 P - automobilová plošina, M 32 L-AT, SuperDragon2 a MultiStar2 na veletrhu Interschutz v Lipsku
|